2012. január 15., vasárnap

12.01.15.

Golden Globe - 2012 - Tippmix (frissítve)


A 2012-es Golden Globe díjátadóra helyi idő szerint hétfő hajnalban két órakor kerül sor. Az eseménynek eddig nem sok figyelmet szenteltem, mivel az Oscar előszobájának titulált gála a szememben rég elvesztette hitelességét.
Ennek ellenre Hollywoodban még mindig jeles eseménynek számít, így egy rövid tippsort eresztenék a győztesek felé. A jelöltek megtekintésének nagy százalékával még adós vagyok, de az Oscar-gálára igyekszem pótolni.


Az átadót élőben követem, így holnap az esemény színvonaláról és tippeim sikerességéről is írok majd. A pirossal feltüntetett jelöltek nagy része természetesen saját kívánságomat is tükrözi. Jó szórakozást a gálához!


 12.01.19.
Gála lezajlott, három kategóriában találtam el a nyertest. Százalékos arányban meglehetősen alacsony, de leszek én jobb az Oscarra.
Maga az átadó meglehetősen szórakoztató volt, thx to Ricky. A tizperces időközönként belőhető reklámblokkok viszont igencsak megnehezítették a lelkesedés fenntartását.

~polczer máté

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése